لیست قیمت دیزل ژنراتور و دلایل قیمت گذاری های مختلف

لیست قیمت دیزل ژنراتور و دلایل قیمت گذاری های مختلف

لیست قیمت دیزل ژنراتور با توجه به برند آن و همچنین فروشگاهی که از آن خرید خود را انجام می دهید، متفاوت است. در این مقاله ما در مورد دلایل قیمت گذاری های مختلف برای این دستگاه می ‌پردازیم.

قیمت ژنراتور چگونه تعیین می‌ شود؟

 در میان عموم کلمه ژنراتور مولد برق نیز  نامیده می ‌شود ولی در حقیقت ژنراتور، فقط یکی از اجزاء تشکیل دهنده این دستگاه به حساب می آید.

ژنراتورها به دسته بندی های گوناگونی تقسیم بندی می شوند، دارای قدرت متفاوتی بوده و نوع کاربر آنها نیز باهم متفاوت است.

قدرت دستگاه هایی که استفاده خانگی دارد، زیر 20 کاوا می ‌باشند که آنها را موتور برق می نامند.

به علت پیچیدگی های خاصی که ژنراتورهای صنعتی دارند، بیشتر ارزش گذاری شده و از قیمت بالاتری برخوردارند.

 ما در اینجا به عوامل تاثیر گذار بر قیمت دیزل ژنراتور می ‌پردازیم و لیست قیمت چند مدل دیزل ژنراتور را مقایسه می کنیم.  اگر قصد خرید ژنراتور را دارید،  می ‌توانید با کارشناسان کاراسهند، در خصوص بهترین قیمت موجود در بازار مشورت کنید.

 

لیست قیمت دیزل ژنراتور

 در حالت کلی برای تهیه بهتریت ليست قیمت دیزل ژنراتور بهتر است از چند فروشگاه قیمت آن را استعلام کنید.

قیمت ژنراتور آکبند بر طبق ارز و بازار سیاه محاسبه می شود و چون در بهار و تابستان سال 1400 افزایش قیمت بیشتری پیدا کردند خریداران به سمت ژنراتورهای دست دوم روی آوردند تا هزینه صرف شده برای خرید دیزل ژنراتور را کاهش دهند.

 البته صرفا با استعلام قیمت از مراکز فروش و شرکت های گوناگون نمی‌توانید گزینه مناسبی را برای خرید انتخاب کنید. بلکه باید لیست قیمت دیزل ژنراتور را از سایت معتبری مانند کارا سهند بگیرید تا قیمت درست و مناسب را به شما بدهند و شما بتوانید یک دستگاه نو و با کیفیت را خریداری کنید.

 

دلایل اختلاف قیمت دیزل ژنراتور ولوو

 

ما در این مقاله به چند مورد از دلایل اختلاف قیمت ژنراتور و موتور برق می ‌پردازیم و آنها را نام می بریم و توضیح مختصری در مورد آنها می ‌دهیم. 

سال ساخت ژنراتور

اولین دلیل اختلاف قیمت دیزل ژنراتور، مربوط به سال ساخت آنها است به این معنا که سال ساخت و مدت زمان گذشته از تاریخ ساخت و وضعیت موتور ژنراتور می ‌تواند بر کارایی، کیفیت و قیمت ژنراتور تاثیر بگذارد. 

این اطلاعات روی پلاک، موتور ژنراتور و مدارک ترخیص ژنراتور حک شده است و شما می‌ توانید خیلی راحت متوجه سال ساخت ژنراتور شوید.

توجه داشته باشید که برخی از شرکت های سودجو این اطلاعات را تغییر می دهند، اما لییت قیمت یک شرکت معتبر اطلاعات درستی دارد و می‌توانید به آنها اعتماد کنید.

 

مدت زمان کارکرد موتور دیزل

دومین دلیلی که موجب اختلاف قیمت ژنراتور می شود مدت زمان کارکرد آنها است. طول زمان کارکرد موتور ژنراتور بر اساس تعداد ساعات مشخص شده آن در ECU موتور تعیین می گردد که احتمال دستکاری در آن وجود ندارد و نمی ‌توان همچون برد کنترل که می توان آن را به سادگی تغییر داد آن را عوض کرد. این بدان معنی است که احتمال دستکاری تعداد ساعات کارکرد برای مدت زمان کار کردن موتور ژنراتور وجود ندارد.

 

سرویس و نگهداری دیزل ژنراتور

نکته مهمی که وجود دارد این است که دیزل ژنراتور بعد از 30 هزار ساعت که کار می ‌کند به یک سرویس کلی احتیاج دارد که به آن اورهال می ‌گویند. این کار هزینه‌ بسیار بالایی دارد، بنابراین به ساعات کارکرد دیزل ژنراتور در هنگام خرید حتما توجه کنید که بعدا مجبور به پرداخت هزینه‌ی اضافه نشوید.

 بنابراین لیست قیمت دیزل ژنراتور بر طبق ساعت کارکرد آنها نیز مشخص می ‌شود و قیمت گذاری دستگاه با توجه به نکات ذکر شده در بالا بستگی دارد. 


 

برند های مختلف دیزل ژنراتور

 

از معروف ترین برند های دیزل ژنراتور  که در بازار موجود است می توان به کوپله فابریک کاترپیلار، کامینز پاور، اف جی ویلسون، مسی فرگوسن، جی تی آی و پراماک اشاره کرد که از معتبرترین برندها می ‌باشند. 

در ادامه برخی از مشهورترین موتورهای دیزلی را به شما معرفی می کنیم:

قیمت دیزل ژنراتور 80 کاوا

دیزل ژنراتور 80 کاوا از دیزل ژنراتورهای بسیار با کیفیت و دارای مزایای بسیاری است.

 برای اینکه از قیمت دیزل ژنراتور 80 کاوا اطلاع پیدا کنید می ‌بایست خصوصیات فنی، مزایا و کاربرد های آن را بررسی کنید تا قیمت آن مشخص شود.

 

لیست قیمت دیزل ژنراتور پرکینز

قیمت دیزل ژنراتور پرکینز را باید از نمایندگی هایی که فروش انواع دیزل ژنراتور پرکینز را دارند استعلام بگیرید و این نمایندگی ها به شما اطلاعاتی از قبیل کار دائم و اضطراری، مشاوره خرید، نصب و راه اندازی، راهنمایی، گارانتی، مشخصات فنی، خدمات پس از فروش  را می دهند و شما می ‌توانید با کارشناسان فروش این دیزل ژنراتور ها تماس بگیرید و قیمت انواع موتور ژنراتور را بگیرید. 

دیزل ژنراتور پرکینز دارای توان 4 کاوا الی 2500 کاوا می باشد و مجهز به موتورهای بادوام و قوی است  که با توان بالایی که دارند می ‌توانند در تمام شرایط آب و هوایی و جغرافیایی مخصوص مناطق گرمسیر به طور دائمی کار کنند.

لیست قیمت دیزل ژنراتور پرکینز را می توانید در سایت کاراسهند مشاهده کنید.

 

بهترین قیمت خرید دیزل ژنراتور

شما می توانید دیزل ژنراتورهای مورد نظر خود را با بهترین قیمت از سایت های معتبر خریداری کنید. اما قبل از خرید بهتر است با روش هایی که به وسیله آنها می توانید دیزل ژنراتورهای با کیفیت را تشخیص دهید، آشنا شوید.

برای اطلاعات بیشتر مقاله " رهنمودهای شناخت بهترین دیزل ژنراتور" را مطالعه کنید.

مشتریان گرامی می‌توانند لیست قیمت موتور ژنراتورهای مورد نیاز خود را از در سایت اینترنتی معتبر کارا سهند مشاهده کرده و پس از مقایسه قیمت‌ها و مدل های دیزل ژنراتور اقدام به خرید کنند.