خرید دیزل ژنراتور

خرید دیزل ژنراتور

نکات مهم زیادی وجود دارد که باید هنگام خرید ژنراتور به آنها دقت کنید، اما مهمترین آنها تعیین ژنراتور با اندازه مناسب است تا اطمینان حاصل شود که قدرت کافی برای تامین برق لوازم مورد نیاز شما را در مواقع اضطراری دارد.

نکات مهم زیادی وجود دارد که باید هنگام خرید ژنراتور به آنها دقت کنید، اما مهمترین آنها تعیین ژنراتور با اندازه مناسب است تا اطمینان حاصل شود که قدرت کافی برای تامین برق لوازم مورد نیاز شما را در مواقع اضطراری دارد. اگر می‌خواهید تعیین کنید به چه اندازه ژنراتوری نیاز دارید، توصیه می‌کنیم راهنمای خرید دیزل ژنراتور ما را بخوانید تا بدانید به چه نوع دیزل ژنراتوری و با چه اندازه ای نیاز دارید و همچنین با عوامل مهم دیگری که باید هنگام خرید دیزل  ژنراتور در نظر بگیرید اشنا شوید.

5 نکته ای که هنگام خرید ژنراتور باید در نظر بگیرید

تفاوتی ندارد قصد دارید یک ژنراتور جدید بخرید یا فکر می‌کنید زمان آن رسیده است که یک دیزل ژنراتور آماده به کار جایگزین سیستم قبلی خود تهیه کنید، در هرصورت عوامل زیادی فراتر از برند و قیمت در خرید دیزل ژنراتور نقش دارند که مهمترین آنها عبارتند از:

 

قدرت دیزل ژنراتور

اولین عاملی که در خرید خود باید در نظر بگیرید قطعا برند نیست، بلکه قدرت مورد نیازتان برای تامین برق خانه، اداره، کارخانه یا تاسیسات است. مهمترین سوال این است که در صورت قطع برق، ژنراتور باید کل ساختمان را راه اندازی کند یا فقط بخشی از آن را؟ اگر تامین برق برای برای کل ساختمان نیاز باشد، پیک تقاضا چقدر است؟ اگر خرید دیزل ژنراتور فقط برای مواقع اضطراری است، بهتر است از یک متخصص برای تخمین و محاسبه حداقل و حداکثر قدرت ژنراتور به منظور تامین برق استفاده کنید.

محل نصب و اندازه دیزل ژنراتور قبل از خرید

هنگامی که به خرید دیزل ژنراتور فکر می کنید، باید ابتدا مشخص کنید که می خواهید آن را کجا قرار دهید. محل نصب ژنراتور باید پیش از خرید آن تعیین شود. شما ممکن است فضای موجود در داخل یا خارج از محوطه ساختمان را در نظر بگیرید که باید اندازه آن را برای تعیین طول و ارتفاع ژنراتور تعیین کنید. توجه کنید که دسترسی کافی به منظور نگهداری و تعمیرات مهم است. از نظر تاسیسات داخلی نیز وجود فضای کافی برای تامین سوخت، تهویه، مجرای خروجی اگزوز و نزدیکی به مواد قابل احتراق ملاحظات حیاتی هستند. معمولاً ژنراتور باید تا حد امکان نزدیک به سوئیچ انتقال و منبع سوخت قرار گیرد.

ژنراتورها در اشکال و اندازه‌های مختلف موجود هستند و تخمین فضای موجود به شما کمک می کند که اندازه مناسب خودتان را انتخاب کنید و تصمیم گیری را برای شما بسیار آسان تر می کند.

ولتاژ مورد نیاز 

اطمینان از ولتاژ مورد نیاز شما به همان اندازه قدرت مهم است. اگرچه امروزه برق تک فاز رایج تر است، اما هنوز هم برق سه فاز به عنوان یک انتخاب برای بسیاری از ساختمان ها و تاسیسات کاربرد دارد. ژنراتورها در نیروگاه ها، برق سه فاز را نیز تامین می کنند. اگر مطمئن نیستید که ولتاژ موردنظرتان چقدر باید باشد، می توانید از کارشناسان ما مشاوره بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

خرید دیزل ژنراتور

نوع سوئیچ انتقال دیزل ژنراتور

سوئیچ های انتقال برای سیستم های آماده به کار اضطراری معمولاً از نوع کنترل خودکار هستند. سوئیچ های انتقال دستی را می توان در صورت تمایل برای سیستم های خاصی عرضه کرد، اگرچه این عدم اتوماسیون معمولاً با صرفه جویی در هزینه همراه نیست. 

اندازه سوئیچ انتقال مورد نیاز باید با توجه به محل نصب، توسط برقکار شما تعیین شود و اگر بار سیستم باید به اندازه ای باشد که برق کل ساختمان را تامین کند، سوئیچ انتقال باید متناسب با این شرایط انتخاب شود. برای کاربردهای تجاری/صنعتی، ویژگی های دیگری برای سوئیچ انتقال مانند جداسازی بای پس، انتقال بسته و انتقال برنامه‌ریزی شده نیز در دسترس هستند.

 

ژنراتور آماده به کار یا قابل حمل

در مرحله بعد، باید نوع ژنراتوری را که نیاز دارید و اینکه آیا در حالت آماده به کار باشد یا قابل حمل، بررسی کنید. هر دوی اینها به شیوه ای بسیار مشابه عمل می کنند اما با یک تفاوت کلیدی.

یک ژنراتور آماده به کار در محل نصب شده و هرگز جابجا نمی شود. بنابراین، همیشه بدون توجه به وضعیت خاصی، آماده استفاده است. یک ژنراتور قابل حمل اغلب در مکانی جداگانه نگهداری می شود و در صورت نیاز بیرون آورده می شود. هر دو دستگاه، منبع تامین برق عالی را ارائه می دهند اما نگهداری متفاوتی دارند.

کارایی و ظرفیت دیزل ژنراتور

ژنراتورهای جدید در مقایسه با ژنراتورهای قدیمی، کارایی بیشتری دارند و ظرفیت آنها نیز به طور قابل توجهی افزایش یافته تا ارزش هزینه ای که بابت آنها می پردازید را داشته باشند.

شما ژنراتوری می خواهید که از سوخت خود بیشترین استفاده را برای تولید برق ببرد. برخی از دیزل ژنراتورها نیاز به سوخت بسیار زیادی دارند درصورتیکه توان خروجی آنها پایین است، این امر در درازمدت هزینه بیشتری را برای شما به همراه خواهد داشت. بنابراین، بررسی کارایی و ظرفیت خروجی عامل مهمی در یافتن ژنراتور مناسب است. 

 سوخت مورد نیاز 

یکی از بزرگترین عوامل تعیین کننده در میزان کارایی یک ژنراتور و میزان توان تولیدی آن این است که از چه نوع سوختی استفاده می کند. همه انواع سوخت مزایا و معایب خود را دارند، این به شما و موقعیت خاص شما بستگی دارد که بهترین را انتخاب کنید. اما مهم است که قبل از تصمیم گیری، همه گزینه ها را بررسی کنید. در حال حاضر دیزل ژنراتورها بیشترین کاربرد را برای تامین برق در مواقع اضطراری دارند.

فروش دیزل ژنراتور

فروش دیزل ژنراتورها به طور مداوم در طول یک دهه گذشته و به ویژه در چند سال اخیر، محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. این دستگاه ها، سرمایه های بزرگی هستند که می‌توانید در زمان وقوع یک موقعیت اضطراری در اختیار داشته باشید تا شما را از بدون برق ماندن در امان نگه دارند.

پیدا کردن دیزل ژنراتور مناسب برای خرید و نصب آن در خانه یا محل کارتان به شما کمک می کند تا به توانایی تاسیسات خود در انجام هر کاری اعتماد کنید و در صورت قطع برق، لازم نباشد برای یافتن راه حل دیگری تلاش کنید.

اگر به خرید دیزل ژنراتور نیاز دارید، می توانید بهترین مدل های موجود در سایت ما را بررسی کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.