نمایندگی دیزل ژنراتور پرکینز

نمایندگی دیزل ژنراتور پرکینز

دیزل ژنراتور پرکینز مولدهای برق استاندارد و با کیفیتی را با توان الکتریکی متفاوت به بازار عرضه نموده است. نمایندگی های دیزل ژنراتور پرکینز نیز مولدهای مقرون به صرفه و باکیفیتی را عرضه می کنند که مجهز به موتور هایی با عملکرد بادوام برای وظایف خاص است که معمولا مورد نیاز صنایع مختلف می باشد.

یکی از پرفروش ترین مدل های این برند که در نمایندگی دیزل ژنراتور پرکینز با گارانتی معتبر به فروش می رسد، موتور پرکینز سری 4000 است که مصارف صنعتی دارد و برای مناطقی تولید شده که نیازی به رعایت مقررات EPA و اتحادیه اروپا در انتشار گازهای گلخانه ای ندارند.

 این دستگاه با موتور 46 لیتری توربو شارژ و 16 سیلندر برای طیف وسیعی از دماها مناسب است و می تواند در صنایعی که در دمای بسیار بالا یا بسیار پایین کار می کنند، مورد استفاده قرار گیرد.
 

چرا از نمایندگی دیزل ژنراتور پرکینز خرید کنیم؟

فروش دیزل ژنراتور پرکینز از 10 کاوا تا 2000 کاوا که ساخت کشور انگلیس است معمولا به تعداد تک یا عمده  در نمایندگی های این شرکت، عرضه می گردد.

نمایندگی پرکینز مولدهایی با توان آماده به کار 2475 کیلو ولت آمپر / 1980 کیلو وات و توان اولیه: 2250 کیلو ولت آمپر / 1800 کیلو وات را عرضه می کنند.

خرید ژانرتورهای عرضه شده توسط نمایندگی دیزل ژنراتور پرکینز دارای مزایای متعددی است که به برخی از آنها در ادامه اشاره می کنیم:

 

فروش دیزل ژنراتورهای کانوپی دار از نمایندگی

نمایندگی دیزل ژنراتور پرکینز معمولا این دستگاه ها را با کانوپی به فروش می رسانند. این محافظ ها از جنس فولاد مرغوب ساخته شده اند و رنگ یک فرآیند سه مرحله ای است که محافظت از دستگاه را در برابر فرسایش، خراش و خوردگی تضمین می کند. 

این کانوپی ها، ضد آب و ضد گرد و غبار هستند و پانل کنترل، درهای سرویس و برد نیز دارای طراحی ضد آب می باشند که به طور موثر باران و نفوذ گرد و غبار را متوقف می کنند.

 

نصب دستگاه های بدون لرزش 

نمایندگی دیزل ژنراتور پرکینز با نصب عایق ضد لرزش بین موتورها، دینام ها و پایه به طور قابل توجهی لرزش ها را در حین کار کاهش می دهد و عملکرد پایدار مولد را تضمین می کند. همه دستگاه های متحرک به طور محکم ثابت می شوند و بنابراین به کاهش لرزش کمک می کنند.

 

تضمین ایمنی موتور پرکینز

دیزل ژنراتورهای خریداری شده از نمایندگی پرکینز مجهز به سیستم کنترل گر هستند که به نظارت بر عملکرد در زمان واقعی کمک می کند. همچنین ماژول کنترل DSE-7420 برای عملیات ایمن توسط کارشناسان برای مصرف کننده شرح داده می شود تا ایمنی عملکرد مولد برق در طولانی مدت حفظ شود.

همچنین نصب محافظ دوگانه برای پانل اتصال کابل، توسط متخصصین نصب این دستگاه ها که از طرف نمایندگی به محل اعزامی می شوند، احتمال نشتی ناشی از تماس ناخواسته یا نفوذ آب را کاهش می دهد.

طراحی کابل کشی سه بعدی برای همه کابل های ژنراتور، حفاظت معقول، دقیق و کاملی را ارائه می دهد.قطع کننده مدار روشن خودکار با سیستم حفاظت در برابر ولتاژ در داخل حداکثر از اشتباهات جلوگیری می کند.

ماژول کنترل خودکار برای نظارت چند جهته تنظیم شده توسط نمایندگی دیزل ژنراتور پرکینز پاسخگوی خواسته های چند سطحی و حفاظت قابل توجه مشتریان است.

 

ویژگی دیزل ژنراتورهای اصل پرکیبنز

زمانیکه دستگاه مولد برق را از نمایندگی دیزل ژنراتور خریداری میکنید از اصالت کالا مطمئن خواهید بود و می توانید انتظار داشته باشید که سیستم شما دارای ویژگی های زیر باشد:

 

ایمنی عملیات

رادیاتور و قطعات ولتاژ بالا برای جلوگیری از حوادث ناشی از لمس محافظت می شوند. کنترل پنل قابل قفل است. کلید تغییر جریان، رگولاتور ولتاژ و کلیدهای مدار پشت در نصب شده است.

پایه های لاستیکی ضد لرزش در دو طرف درب های موتور پرکینز تعبیه شده است تا در هنگام بازکردن درب ها به ماشین آلات آسیب نرسد.

 

درپوش پرکننده سوخت قابل قفل شدن

سطح نویز را می توان از طریق چندین دستگاه کنترل نویز 15-35dB(A) ، که عملکرد بی صدا را ممکن می کند و هیچ تاثیری بر زندگی روزمره ندارد کاهش داد.

 این ویژگی دیزل ژنراتورهای ما را برای استفاده در شب، در محل سکونت، اداره و سایر محیط های حساس به نویز ایده آل می کند.

اگزوز تمیزتر، تأثیر منفی کمتر بر محیط زیست، حتی در استفاده در فضای باز از مزایای مولدهای عرضه توسط نمایندگی پرکینز می باشد.

 

موتورهای قدرتمند

نمایندگی دیزل ژنراتور پرکینز از موتورهای معروف جهان با صدای کم و آلایندگی بسیار کم استفاده می کند.

این نمایندگی ساختار سفت و سخت کمترین ارتعاش را تضمین می کند.

 (برای برخی از مدل ها) دمای احتراق را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و همچنین منجر به تمیزتر شدن اگزوز می شود.

 

این مطلب را هم مطالعه کنید: قیمت دیزل ژنراتور

 

خاموش کننده های عالی

سیستم لوله صداگیر و صدا خفه کن به طور چشمگیری صدا را در حین کار کاهش می دهد و بنابراین تأثیر کمتری بر زندگی روزمره دارد.

 

مواد جاذب صدا با کیفیت بالا

فضای داخلی با مواد ضد حریق و جاذب صدا دیگر ویژگی های این موتورها است. درب ضد هوا با مهر و موم های لاستیکی مخصوص درهای خودرو است که به جذب صدا و گرمای زیاد در حین کار کمک می کند.

 

کاهش نویز کاملاً محصور

علاوه بر استفاده از درزگیرهای لاستیکی ضد هوا در اطراف درها، مفهوم کاهش نویز نیز به طور کامل در ورودی/خروجی و سایر جنبه ها ادغام شده است.

 

آسان برای کار و مجهز به سیستم کنترل

این موتورها مجهز به سیستم دیجیتال با هسته ریز پردازنده، چندین زبان برای گزینش و کنترل خودکار می باشد.


 

سوخت گیری و تخلیه راحت

مخزن سوخت 8 تا 12 ساعته در مجموعه ژنراتورهای عایق صدا از نشتی و پاشش سوخت در هنگام تمیز کردن فضای داخلی جلوگیری می کند. مخزن سوخت موتورهای ارائه شده توسط نمایندگی دیزل ژنراتور پرکینز از استانداردهای حفاظت از محیط زیست اروپا پیروی می کند.

 

طراحی کاربردی

موتور پرکینز پمپ تخلیه روغنی را  در درب کناری جهت کارکرد آسان قرار داده است. قفل درب ضد آب نوع جدید به راحتی باز و بسته می شود.

اتصال راحت

شاخه های اتصال ترمینال (L1، L2، L3 و LN) اتصال و سیم کشی را ساده تر و منظم تر می کنند. توقف اضطراری عملکرد راحت را در شرایط اضطراری و هنگام سرویس فراهم می کند.

 

حمل و نقل آسان

موتورهای زیر 500 کیلو ولت آمپر دارای سوراخ هایی برای لیفتراک و کشیدن در پایه برای حمل و نقل آسان هستند.چشمه های بالابر که در بالای سایبان قرار دارند، حرکت توسط جرثقیل ها را آسان تر می کند.

 

 نگهداری ساده

کار تعمیر و نگهداری روزانه را می توان در دو طرف دستگاه انجام داد. یک خروجی زهکشی پایه یکپارچه که در پایین دستگاه قرار دارد، تعمیر و نگهداری منظم را آسان تر می کند.

برای ژنراتورهای بالاتر از 300Kva، یک نردبان برای صعود اضافه شده است که بررسی و سرویس دهی را آسان تر می کند.

 

جمع بندی

شرکت کاراسهند به عنوان نمایندگی دیزل ژنراتور پرکینز ، انواع مدل های ساخت این شرکت را با بهترین کیفیت عرضه می کند.