قیمت دیزل ژنراتور پرکینز

قیمت دیزل ژنراتور پرکینز

انواع مولد‌های الکتریکی که به منظور تامین برق هستند را دیزل ژنراتور می ‌نامند که در انواع و اقسام گوناگونی وجود دارند و به منظور تامین برق اضطراری یا حالت کار دائم تولید شده‌ اند. یکی از انواع این دیزل ژنراتور ها که بسیار کاربردی هستند و دارای توان بالایی می‌باشند دیزل ژنراتورهای پرکینز است.

قیمت دیزل ژنراتور پرکینز را باید از سایت های معتبری که وجود دارند استعلام بگیرید و از کارشناسان این کار بخواهید تا بهترین مدل ها را با بهترین قیمت به شما معرفی کنند.

 

عوامل موثر بر قیمت دیزل ژنراتور پرکینز

 عوامل گوناگونی وجود دارند که می ‌توانند بر قیمت دیزل ژنراتورهای پرکینز تاثیر بگذارد. با آگاهی و شناخت کافی از این عوامل می توانید موتور دیزل مناسب خود را تهیه کنید.

 از جمله عوامل متعددی که بر قیمت دیزل ژنراتور مدل پرکینز تاثیر دارد عبارتند از:

  • توان دستگاه،
  • مدل،
  • کوپل دستگاه،
  • قیمت ارز،
  • مصرف سوخت دستگاه.

 

دیزل ژنراتور‌ها و همچنین دیزل ژنراتورهای پرکینز از مولد‌های انرژی الکتریکی می ‌باشند که با بکارگیری سوخت دیزل، می ‌توانند انرژی حرکتی برای به کار انداختن شفت ژنراتور را تامین کنند.

ویژگی های ژنراتورهای پرکینز این است که بالاترین راندمان حرارتی را نسبت به موتور‌های که احتراق داخلی دارند و راه اندازی آنها در کمتر از ۱۰ ثانیه طول می ‌کشد.

 

قیمت دیزل ژنراتور پرکینز

 

برای انتخاب یک دیزل ژنراتور مدل پرکینز مناسب می ‌بایست چه مواردی را در نظر گرفت؟

برای اینکه بتوانیم یک دیزل ژنراتور مدل پرکینز با قیمت مناسب را انتخاب کنیم می‌توانیم بار الکتریکی مصرفی آن را محاسبه کنیم. هدف از محاسبه بار الکتریکی مصرفی این است که بار الکتریکی به حدودی برسد که  نياز به انرژی الکتریکی برای تهیه ژنراتور داشته باشد زیرا اگر ژنراتور ظرفیتی کمتر از مقدار محاسبه شده داشته باشد قادر به پاسخگویی به نیاز مصرفی نیست و در آن صورت ظرفیتی بزرگتر از تقاضا هزینه اضافی به سرمایه گذار تحمیل می کند.

اگر دیزل ژنراتور در زمان اضطراری استفاده شود در آن صورت احتیاجی به انتخاب ژنراتور با ظرفیت کامل محاسبه شده نیست و می ‌توان فقط تاسیسات ضروری را به ژنراتور متصل نمود.

 یکی از پرفروش ترین موتور دیزل های ساخت کمپانی پرکینز، مدل 80 کاوا است که قیمت مناسب این دیزل ژنراتورهای پرکینز موجب شده بیشتر از سایر مدل ها مورد استفاده قرار گیرد.

مشخصات فنی دیزل ژنراتور 80 کاوا پرکینز

  • دیزل ژنراتور 80 کاوا دارای توان اضطراری 88 کیلو وات می باشد.

 

  • توان نامی یا اسمی آن 80 کیلووات است
  • دارای سیستم تنفسی، توربو شارژ است.
  • نوع گاورنر موتور این دیزل ژنراتور، الکترونیکی هستند.
  • ژنراتور آنها، استمفورد انگلستان می‌باشند.

 برای اطلاعات بیشتر در مورد دیزل ژنراتورهای پرکینز مقاله دیزل ژنراتور پرکینز را مطالعه کنید.

 

 اهمیت سرويس و نگهداري و بازدید دیزل ژنراتورهای پرکینز

 با توجه به بالا بودن قیمت خرید هر نوع دیزل ژنراتور از جمله برند پرکینز، افزایش طول عمر و دوام آنها اهمیت بسیار زیادی برای خریداران دارد. یکی از مهمترین عواملی که در افزایش طول عمر موتور دیزل ژنراتور موثر است، تعمیر و نگهداری به موقع آن است.

منظور از سرویس و نگهداری دیزل ژنراتورهای پرکینز این است که ماهی یکبار از این دستگاه بازدید کنید و البته این بازدید باید توسط افراد متخصص انجام شود که توانایی و تخصص لازم را در تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتورها را دارند.

سرویس و نگهداری دیزل ژنراتور به این خاطر است که همیشه آماده به کار باشند و از خرابی اساسی آنها جلوگیری شود. در غیر این صورت ممکن است بعد از مدتی کوتاه برای شما خسارات زیادی به وجود آوردند و یا کلا از کار بیفتد.

اگر وضعیت دستگاه را بررسی نکنید و آنها دچار مشکل کوچکی باشند و با این مشکل همینطور به کار خود ادامه بدهند ممکن است پس از چند ساعت کار موتور آنها بسوزد و موجب خسارت‌های زیان آوری شوند، بنابراین هیچگاه فراموش نکنید که ماهانه دیزل ژنراتور را مورد بازدید قرار دهید.

دستورالعمل تعمیر و نگهداری

به منظور تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور همیشه از دستورالعمل های ایمنی دستگاه پیروی کنید که معمولا شامل موارد زیر است:

روغن موتور دیزل ژنراتور را باید زمانی که موتور خاموش است، چک کنید و اگر سطح روغن موتور پایین بود، روغنی را تهیه کنید که با همان کیفیت و نام تجاری، باشد و سپس آن را اضافه کنید تا سطح روغن تا حدی که لازم است به علامت full روی گیج روغن برسد.

اگر سطح روغن کمتر از حد مناسب باشد دمای ژنراتور بالا می‌ رود و موتور جوش می آورد. تمامی این کار ها باید توسط افرادی که متخصص هستند و از تجربه و دانش بالایی برخوردار هستند بررسی شود.

همچنین روغن و فیلتر می ‌بایست در فواصل زمانی مشخص شده تعویض گردد.

 برای اینکه از تخلیه روغن در طبیعت جلوگیری شود و جایگزینی فیلتر روغن به موقه انجام شود به دستورالعمل تولید کننده مراجعه شود و برای اینکه آسیب های محیطی و یا مسئولیت را برطرف کنید، می ‌بایست آنها به درستی انجام شوند.

افرادی که تعویض روغنی دارند روغن های خراب شما را خریداری می کنند و لازم نیست که شما این روغن های خراب را به محیط زیست وارد کنید.

 

دیزل ژنراتور پرکینز

 

چکاپ سيستم روغن كاري یا تعویض روغن دیزل ژنراتورهای پرکینز

بعد از اینکه دیزل ژنراتور مدل پرکینز 150 الی 200 ساعت کار کرد روغن موتور و فیلتر روغن آن را همزمان با هم تعویض کنید.

از دیزل ژنراتورهای پرکینز برای مصارف اضطراری استفاده می‌شود. تعویض روغن نباید از 12 ماه بیشتر شود.

نباید هیچ افزودنی دیگری به روغن اضافه شود زیرا ممکن است به دیزل ژنراتور آسیب وارد شود. 

فقط از روغن و روانكاري هاي توصيه شده به وسیله شركت سازنده و شرکت های معتبر ژنراتور استفاده شود.

 جمع بندی

قیمت دیزل ژنراتور پرکینز در سایت های معتبر که نمایندگی این شرکت هستند بسیار مناسب تر از سایر فرشگاه ها است.  شما می‌توانید با مراجعه به سایت کارا سهند بهترین و مناسب ترین قیمت دیزل ژنراتورها را مشاهده کنید و در مورد تعمیر و سرویس و یا نگهداری آن از کارشناسان این سایت کمک بگیرید.